• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vad göra i väntan på Skuldsanering

marie04

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
11 Juli 2024
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Skriver här med fråga
Vad gör man i väntan på att inkasso ska skicka till Kf? Jag betalar av allt jag kan för att lösa mindre lån
Har släppt de större i samråd med kommunens vägledning
Kan jag köpa ex vinterjacka till sonen under den här tiden? Passa på att köpa medicin som jag behöver?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jojje2356

Viktig medlem
Poäng: 286
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
97
Mottagna reaktioner
104
Poäng
286
Skriver här med fråga
Vad gör man i väntan på att inkasso ska skicka till Kf? Jag betalar av allt jag kan för att lösa mindre lån
Har släppt de större i samråd med kommunens vägledning
Kan jag köpa ex vinterjacka till sonen under den här tiden? Passa på att köpa medicin som jag behöver?
Ja du kan köpa det du behöver. Inget kfm kommer säga till om. Dock ska man inte köpa lyxvaror eller dyraste jackan. Men det talas för sig själv.
medicin är nödvändigt och du ska ta med i underlaget sen hur mycket du har utlägg för medicin upp till högkostnadsskyddet
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 325
Mottagna reaktioner
1 359
Poäng
997
Skriver här med fråga
Vad gör man i väntan på att inkasso ska skicka till Kf? Jag betalar av allt jag kan för att lösa mindre lån
Har släppt de större i samråd med kommunens vägledning
Kan jag köpa ex vinterjacka till sonen under den här tiden? Passa på att köpa medicin som jag behöver?

Ett tips är att handla begagnade kläder. Finns många sajter för det idag, t ex Sellpy. Där kan man få en relativt välskötta plagg till en spottstyver av vad de kostar nya. Mycket märkeskläder där, om man nu gillar det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp